Z wyszukiwarki Google korzysta aż 96% użytkowników internetowych, co czyni tę przestrzeń wprost idealnym miejscem do reklamowania swojej marki. W promowaniu może pomóc specjalnie narzędzie – Google Ads.
Marzeniem, ale i celem każdego przedsiębiorcy jest docieranie ze swoją ofertą do nowych odbiorców i zdobywanie kolejnych klientów, co wiąże się z większą sprzedażą i wyższymi przychodami. Dobrym pomysłem jest prowadzenie strony internetowej, którą traktuje się jak wirtualną wizytówkę firmy. Równie dobrym sposobem jest reklamowanie się w internecie, co może być trudniejszym zadaniem. Podczas buszowania po ulubionych witrynach co rusz natykamy się na kolejne reklamy. Jak sprawić, aby nasz przekaz nie został zasypany przez inne? Z pomocą przyjdzie nam Google Ads.
Google to bezapelacyjnie najsłynniejsza wyszukiwarka. Promowanie się w niej jest rozsądnym rozwiązaniem, o ile działania marketingowe zostaną poprowadzone w przemyślany sposób. Tworzenie kampanii może ułatwić przedsiębiorcom specjalne narzędzie stworzone przez amerykańskiego giganta – Google Ads, które w działaniu może przypominać Facebook Ads (aby dowiedzieć się więcej o tym systemie, polecamy zajrzeć tutaj: https://adsright.pl/facebook-ads/).
Czym konkretnie jest Google Ads? To system reklamowy umożliwiający planowanie, uruchamianie i wyświetlanie reklam sponsorowanych. Komunikaty są pokazywane nie tylko w wynikach wyszukiwania w Google, lecz także w sieci reklamowej, Google Merchant czy na YouTube, dzięki czemu mamy szansę docierać do licznego i zróżnicowanego grona.
Zalet z korzystania reklam Google Ads jest wiele. Kompaniami sami zarządzamy, decydując między innymi o wysokości budżetu czy momencie włączenia/wyłączenia reklamy. Dobrą opcją jest możliwość określania słów kluczowych, na które ma pojawiać się nasz przekaz w wynikach wyszukiwania, a także ustalania kryteriów geograficznych, demograficznych i tematycznych, co pozwala docierać do konkretnych odbiorców. Ponadto Google Ads pozwala analizować wyniki tworzonych reklam.
Dzięki dobrze przeprowadzonej kompani Google Ads pozyskasz nowych klientów. W osiągnięciu celu pomogą Ci różne rodzaje reklam, które możesz wykorzystać:
Zdjęcie główne: Pawel Czerwinski/unsplash.com