Korporacja Marka Zuckerberga przymierza się do kolejnego przedsięwzięcia – planuje wydać własnego smartwatcha.
W roku 2022 roku ma zostać wypuszczony nowoczesny zegarek firmy Facebook. Plany były znacznie wcześniej, bo już w 2019 roku założyciel Facebooka próbował zakupić Fitbita, co jednak zakończyło się fiaskiem, a samą firmę przejęła konkurencja (Google). W rezultacie tych działań firma Zuckerberga ogłosiła, że wypuści na rynek własny zegarek. Urządzenie ma być wyposażone w dwa aparaty, które pozwolą na tworzenie fotografii oraz nagrań wideo. Zegarek ma być tak skonstruowany, aby dzięki podłączeniu do LTE korzystanie z social mediów było prostsze niż kiedykolwiek i nie wymagało już nawet telefonu. W ten sposób nasza aktywność online będzie w zasadzie nieprzerwana. Prawdopodobnie cena będzie wahała się około 400 dolarów, co w przeliczeniu na polską walutę może wynieść około półtora tysiąca złotych.
Zdjęcie główne: Thought Catalog/pexels.com