Artykuł sponsorowany
Umawianie się na wizyty lekarskie nie byłoby możliwe bez sprawnie działającej rejestracji medycznej. W gabinetach medycznych spotkasz się jednak z różnymi formami rejestracji – najpopularniejsze z nich to rejestracja stacjonarna, rejestracja telefoniczna oraz rejestracja online. Poznaj każdą z nich i wybierz najlepszą i najwygodniejszą dla siebie.
Podstawową formą rejestracji medycznej zawsze powinna być rejestracja stacjonarna. Jest to bardzo ważne zwłaszcza ze względu na osoby starsze, które często mają problemy z nowinkami technologicznymi. Jeśli zarządzasz więc gabinetem lub punktem medycznym, nie rezygnuj z tej formy zapisów. Warto, aby w każdym gabinecie znalazła się tradycyjna recepcja, do której każdy z pacjentów może podejść i zapytać o nurtujące go sprawy lub umówić się na wizytę.
Jeśli chcesz sprawdzić, czy rejestracja medyczna w Twoim gabinecie działa prawidłowo, to warto zdecydować się na audyt. Podczas takiego audytu do Twojej rejestracji przyjdzie tak zwany „tajemniczy pacjent”. W rzeczywistości będzie to doświadczony audytor, który podejmie się kilku prób kontaktu z rejestracją, aby dokładnie sprawdzić, czy działa ona według najwyższych standardów.
Często wykorzystywaną metodą rejestracji jest także telefoniczna rejestracja wizyt. Jest to znacznie wygodniejsze niż forma stacjonarna, ponieważ pacjent nie musi wychodzić z domu, aby umówić się na wizytę u konkretnego lekarza. Należy jednak pamiętać, że każdy gabinet lub punkt medyczny musi nie tylko zatrudniać osobę do obsługi telefonu, ale także wyposażyć się w nowoczesny system do obsługiwania połączeń, który ułatwi kontakt z pacjentem oraz rozwiąże problem kolejki na linii. Tego typu system i nowoczesne rozwiązania dla Twojego gabinetu znajdziesz na medycznarejestracja.pl.
Obecnie wiele gabinetów i punktów medycznych decyduje się również na rejestrację przez internet. Jest to ogromne ułatwienie, ponieważ umożliwia to umówienie się na wizytę o dowolnej porze dnia i pozwala na uniknięcie kolejek, które potrafią być bardzo długie i nużące. Aby wprowadzić taką formę rejestracji do swojego gabinetu, możesz zdecydować się na rejestrację do istniejącego już portalu obsługującego rejestrację medyczną lub możesz też postawić własną stronę internetową, która będzie miała również funkcję rejestracji.
Zdjęcie główne: pexels.com/Tima Miroshnichenko